Openingstijden

Algemene Voorwaarden 2022

Algemene Voorwaarden

De overeenkomst

  1. De algemene voorwaarden maken een onlosmakelijk onderdeel uit van de
    behandelingsovereenkomst(en) tussen Anaël OntspanningsPraktijk (hierna: de “aanbieder”), en de
    klant, hierna te noemen de overeenkomst. Zij worden voor of bij het sluiten van overeenkomst(en) aan
    de klant beschikbaar gesteld, zijn aanwezig in de wachtkamer of worden op verzoek toegezonden.

Derden

  1. De zorgverlener is bij de uitvoering van de overeenkomst gerechtigd derden in te schakelen. Hij zal bij
    de keuze van deze derden zorgvuldigheid betrachten en, indien dat redelijkerwijs mogelijk is, tevoren
    overleg met de klant plegen. De zorgverlener is voor gedragingen van deze derden niet aansprakelijk.
    De artikelen 7:404, 7: 409 en 7: 422 lid 1 BW zijn niet van toepassing.

Kosten en betaling

  1. De kosten van behandeling, inclusief de kosten materialen, worden in rekening gebracht bij en zijn
    verschuldigd door de klant, ongeacht of deze de kosten geheel dan wel gedeeltelijk kan declareren bij
    en aan de klant worden vergoed door een zorgverzekeraar. De kosten van behandeling van
    minderjarigen worden in rekening gebracht bij en zijn verschuldigd door de wettelijk
    vertegenwoordiger(s).
  2. De aanbieder berekent, tenzij anders door hem aangegeven, de kosten van behandeling ingevolge de
    door hem/haar gehanteerde standaard prijslijst, welke standaard prijslijst in de praktijk van de
    zorgverlener ter inzage ligt. Wijzigingen van de standaardprijslijst worden voorbehouden. Indien
    wijziging van de tarieven op de standaardprijslijst een prijswijziging van de overeengekomen
    behandeling tot gevolg heeft dan zal de aanbieder de klant voorafgaand aan de behandeling daarover
    – schriftelijk en/of digitaal – informeren.
  3. Afspraken dienen – indien noodzakelijk wegens overmacht– uiterlijk 48 uur voor de behandeling te
    worden geannuleerd. Annulering vindt plaats per Whatsapp, SMS of telefonisch. Bij niet of niet tijdige
    annulering van de afspraak is aanbieder gerechtigd de gereserveerde tijd en/of de afgesproken
    behandeling in rekening te brengen wanneer er geen andere klanten (patiënten) konden worden
    behandeld of andere gehonoreerde werkzaamheden konden worden verricht.
  4. Betalingen dienen binnen 5 dagen na behandeling.. Indien sprake is van een voorschot wordt dit
    verrekend met de laatste declaratie uit hoofde van de overeenkomst. Niettegenstaande het
    voorgaande is de aanbieder te allen tijde gerechtigd onmiddellijke en/of contante betaling te
    verlangen.

Strippenkaarten/Cadeaubonnen

  1. Strippenkaart kan een levenslang gebruikt worden. Deze verloop niet,
    Mits als de klant 1 jaar achtereen geen afspraak heeft ingepland.
    Cadeaubon is 2 jaar geldig na uitgiftedatum. Indien de behandeling waarde hoger is
    dan de waarde van de gebruikte cadeaubon(nen)dient het verschil betaald te worden via Tikkie.
    1. Strippenkaarten/Cadeaubonnen of restwaarde ervan zijn niet inwisselbaar voor geld.
    2. Strippenkaarten/Cadeaubonnen kunnen niet geretourneerd worden
  1. Restitutie
    Voor strippenkaarten/cadeaubonnen worden geen restitutie mogelijk.
    1. Strippenkaarten/Cadeaubonnen is niet persoons verbonden, maar wel vtv melden

Informatie
De klant is gehouden alle gegevens en bescheiden die de zorgverlener naar zijn oordeel nodig heeft
voor het uitvoeren van de overeenkomst, tijdig en in de gewenste vorm en op de gewenste wijze ter
beschikking te stellen.
De klant staat in voor de juistheid, volledigheid en betrouwbaarheid van de aan de aanbieder ter
beschikking gestelde gegevens en bescheiden.
De aanbieder legt op verzoek van de klant schriftelijk vast voor welke behandelingen van al dan niet
ingrijpende aard deze toestemming heeft gegeven.

Reclames en klachten

  1. Klachten omtrent facturen dienen binnen 5 dagen na datum facturering bij de
    aanbieder schriftelijk te worden ingediend, bij gebreke waarvan de klant geacht wordt de factuur als
    juist te hebben geaccepteerd. Het indienen van een klacht omtrent
    een factuur schort de betalingstermijn en -verplichting niet op.

Overschrijding betalingstermijn

  1. Indien de klant niet, niet tijdig, niet deugdelijk, of slechts gedeeltelijk
    aan zijn betalingsverplichtingen heeft voldaan, is de klant steeds
    onmiddellijk in verzuim, zonder dat daartoe enige nadere ingebrekestelling
    is vereist en zijn de verschuldigde bedragen terstond opeisbaar. In dat geval is de klant aan de
    aanbieder de wettelijke rente verschuldigd over de periode van het verzuim,
    alsmede alle kosten die de aanbieder moet maken om zijn vordering te incasseren, waarbij de
    buitengerechtelijke kosten worden vastgesteld op 15% van
    het verschuldigde bedrag, met een minimum van € 100,-,
    onverminderd het recht van de aanbieder om de volledige schade te vorderen.
  2. Bij betalingsachterstand is de aanbieder gerechtigd verdere behandeling op te schorten of te verlangen deze
    slechts te verrichten tegen contante betaling.

Aansprakelijkheid

  1. De aansprakelijkheid van de aanbieder is beperkt tot het bedrag waarop
    de door de aanbieder afgesloten beroepsaansprakelijkheidsverzekering
    – voor zover van toepassing – in het voorkomend geval aanspraak
    geeft, vermeerderd met het bedrag van het eigen risico van de aanbieder onder de verzekering.

Aanvullende Voorwaarden (Covid-19)

  1. Richtlijnen gedurende Corona(Pandemie)Geldend vanaf 10 mei 2020 tot nader orde
    Zowel voor klanten als masseurs: bij verkoudheids-griepachtige klachten(bv: Loopneus, keelpijn niezen,
    hoesten of koorts, wanneer sprake is van Covid- 19
    besmetting en nog geen 14 dagen klachtenvrij is helaas
    niet toegestaan om onze praktijk te betreden.
    Heeft u toch bovengenoemde
    klachten wij verzoeken u vriendelijk om in deze gevallen direct contact op te nemen met ons
    om de afspraak kosteloos te annuleren.
  2. Hiervoor houden wij voldoende ruimte tussen de afspraken.
    Wij vragen u hiervoor om zo goed mogelijk om het afgesproken tijdstip het praktijk te betreden en wij
    proberen ons zelf ook zo goed mogelijk aan de geplande starttijd te houd.
  3. Extra aandacht voor de persoonlijk hygiene en de hygiëne in ons praktijk.
    ER is desinfecterende alcohol aanwezig, Na binnenkomst reinigt u uw handen.
    De masseurs reinigt ook hun handen.
  4. Wij gebruiken Wegwerp- Beddengoed en hoofdkussen, en de masseurs gebruiken mondkapje.
  5. De behandelruimte wordt na elk bezoek geventileerd, en ook de
    ramen staan op een kiertje open tijdens de behandelingen. Wij houden 1,5 mtr afstand
    bij aankomst. Water en Thee wordt helaas niet toegestaan.
    (neem zelf een flesje mee).

Door akkoord te gaan met deze voorwaarden verklaart u dat u Anaël Ontspanningspraktijk en de masseur
Nooit aansprakelijk zal stellen voor enige gevolgen bijwerkingen en/of nawerkingen die mogelijk het gevolg
zouden kunnen zijn een behandeling( of van Corona) die Anaël Ontspanningspraktijk masseur aan u geeft.

Contactgegevens:

Meer weten over de Algemene Voorwaarden?

Graag verwelkomen we je in onze praktijk. Neem gerust contact op voor een afspraak of vrijblijvend advies.

Contact informatie

Verbindingsweg 41-45
2061 EJ BLOEMENDAAL

Dit bericht delen
Scroll naar boven